Vrijblijvende Offerte

Pay- Per -Click Marketing (SEA)

Verhoog relevante bezoekers naar uw website door middel van betaalde Search Engine Advertising.

  • Maak gebruik van de bestaande vraag naar uw producten en diensten.
  • Betaal alleen voor relevante bezoekers: stel beperkingen op basis van geografie, dagen van de week, de tijd van de dag, trefwoorden, etc.
  • Verminder uw aantal dode leads met een goed geschreven advertentietekst.

Vraag een offerte aan

Een gratis PPC Audit

Is PPC niet rendabel geweest voor uw bedrijf? We zullen ontdekken waarom.

Uw naam (verplicht)

Email (verplicht)

Telefoonnummer

Bedrijfsnaam

Beschrijf uw project in een paar zinnen

scroll

De PPC (pay per click) werkwijze

Door onze PPC werkwijze kunnen wij een campagne opzetten die specifiek gericht is op uw bedrijfsdoelstellingen

Dossier

Wij bestuderen het bedrijf, de website en de concurrenten van de klant om duidelijke informatie te krijgen die we dan gebruiken in alle stappen van het project.

Project Brief

Verzamelen van zoveel mogelijk informatie over het bedrijf en bepalen van de doelstellingen.
Dit is de eerste stap in het ontwikkelingsproces.

  • 1 Analytics
  • 2 Budget
  • 3 Bedrijfsdoelstellingen
  • 4 Inloggegevens
  • 5 Publiek
  • 6 Geografische locatie

PPC onderzoek

Onderzoek naar hoe de huidige website scoort wat betreft de PPC (pay per click) methode aan de hand van analyses, landingspagina’s en huidige campagne statistieken.

Zoekwoorden bepalen

Onderzoek van Zoekwoorden, gebaseerd op “Samenvatting van het project” en het “PPC onderzoek”

Analyse van de concurrentie

Uitzoeken wie de concurrenten en advertentiemogelijkheden zijn door onderzoek te verrichten met PPC zoekwoorden.

De sleutel tot een succesvolle PPC campagne

Selecteren van de Juiste Zoekwoorden
De zoekwoorden die u wilt gebruiken (en waarvoor u betaalt) moeten exact aangeven wat u aanbiedt op de website. Als u een webshop heeft, moet u ervoor zorgen dat de mogelijke klant onmiddellijk wordt doorverwezen naar de pagina waarop zij het product kunnen kopen waarvoor zij interesse hebben.


Controleer de Zoek Ervaring
Uw advertentie bij de juiste klant brengen is één zaak. Het is echter heel wat moeilijker om een voldoende informatieve, creatieve of onderhoudende advertentie te plaatsen zodanig dat de mogelijke klant doorklikt naar uw website. Meer nog, het is niet zo wanneer gebruikers op uw site terechtkomen dat zij ook zullen vinden waar ze naar op zoek zijn. Het is belangrijk dat de eindpagina of landingspagina voldoet aan zowel de zoekterm als aan het zoekwoord dat in de advertentie werd vermeld.



Begrijp de economische aspecten voor u van start gaat
Het klinkt misschien banaal maar als u van plan bent om €5000 uit te geven aan een PPC campagne, moet u er wel zeker van zijn dat de inkomsten uit deze campagne groot genoeg zullen zijn om deze financiële inspanningen te rechtvaardigen.
Het goede nieuws is dat u de kosten onder controle kan houden door een strikt budget te bepalen. Als u bijvoorbeeld de campagne beperkt tot €100 per dag, zullen uw advertenties niet meer verschijnen zodra dit bedrag die dag bereikt is. De volgende dag zullen de advertenties gewoon opnieuw beginnen. Als u echter €20 aan de advertentie besteedt en u slechts een T-shirt van €15 verkoopt, lijdt u duidelijk verlies, ongeacht hoeveel keer dit per dag gebeurt.